Logindnr.: 147610                                      Brandfolkenes Assistanceforening

Medlems login

For at tilmelde / afmelde køretøjer, ændre adresseoplysninger eller anmelde en assistance, skal du anvende dit medlems ID og dit Password. Hvis du ikke tidligere har været logget ind og har ændret dit password er det din bils reg.nr. (Bogstaver med stort f.eks.YB27250). Hvis du har haft flere biler registreret hos os er det sandsynligvis det første registreringsnummer, du har registreret hos os. Hvis du stadigvæk ikke kan logge ind, kan du prøve et af dine øvrige registreringsnumre eller simpelthen få dit password tilsendt pr. mail ved at trykke på knappen "Glemt Medlems ID eller Password". Det sidste kræver at din mailadresse er registreret korrekt hos os. Husk derfor at tilsende os din emailadresse, hvis du ikke allerede har gjort det.

Bemærk at de første cifre ( Indmeldelsesårstallet ) på dit medlems ID er ændret til langt årstal-format. ( 091201 er ændret til 20091201 og 871220 er ændret til 19871220)

Logind.

Medlems ID.