Sidste nyt:

Vi vil stadig rigtig gerne kunne sende kontingent opkrævningerne via mail….

Vi sparer mange penge på porto ved at bruge mail.

Derfor bedes alle med mail adresse logge ind på vores hjemmeside, og skrive deres mail adresse eller maile direkte til os på:

brandfolkenes@assistanceforening.dk

Da vi oplever problemer med at Dansk Autohjælp/SOS ikke kan genkende vores forening ved anmodning om assistance, skal følgende oplyses når du ringer til vagtcentralen:

Navn, Registreringsnummer, Brandfolkenes Assistanceforening, Kundenummer: 871788 samt tilhørsforhold (Brandvæsen).

18. januar 2020